...

Terms of delivery and use

Renovomet Oy, Y-tunnus: 2925254-3 toimitusehdot, voimassa 9.8.2023 alkaen.

Kangaslammentie 14

82110 HEINÄVAARA

info@renovomet.fi

040 590 0773

040 550 0675

Puheluissa normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm)

Toimitusajat ja -kulut

Noudatamme kaikkien tuotteiden kohdalla käytäntöä, jossa tuotteet postitetaan tai luovutetaan kuljetusyhtiölle viipymättä maksutapahtuman todentamisen jälkeen. 

Varastossa olevien tuotteiden osalta toimitamme tuotteet maksutapahtuman todentamisen jälkeen kolmessa arkipäivässä rahdinkuljettajalle. (Rahdista ja rahdin kestosta vastaa kuljetusyhtiö)

Tuotteet, jotka eivät tilaushetkellä löydy varastosta laitetaan viipymättä tuotantoon.Toimitusaika 2-4 viikkoa tilauksen käsittelystä.

Toimituskulut vaihtelevat tilauksen koosta ja toimitus kohteesta. Toimituskulut näytetään asiakkaalle aina ennen tilauksen vahvistamista.

Toimitustavat

Tarjoamme seuraavat toimitustavat: Posti, rahti, Kaukokiito.

Toimitusehtona CPT Incoterms 2010, ellei muuten sovita.

Tuotteet voidaan noutaa tehtaalta ilman pakkaus- ja toimituskuluja. Tavaran nouto- ja toimitusosoite: Kangaslammentie 14, 82110 HEINÄVAARA. Noudosta sovittava aina erikseen.

Käsittelyaika

Vastaamme sähköposteihin kahden arkipäivän sisällä. Tilaukset käsitellään välittömästi ja tilausvahvistus toimitetaan asiakkaalle kahden arkipäivän sisällä tilauksen jättämisestä.

Varastotilanne

Kaikille verkkokaupassa listatuille tuotteille ilmoitetaan varastosaldo. Mikäli tuotetta ei ole varastossa, varmista saatavuus ja toimitusaika osoitteesta info@renovomet.fi. Pyrimme pitämään mahdollisimman monta tuotetta varastossa nopean toimituksen varmistamiseksi.

Kansainväliset toimitukset

Tarjoamme toimituksia myös ulkomaille. Maakohtainen toimitus varmistetaan aina asiakaspalvelusta. Kansainväliset toimitusajat ja -kulut vaihtelevat toimituskohteen mukaan. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä info@renovomet.fi.

Seuranta

Asiakas saa sähköpostiin toimitusvahvistuksen, joka sisältää seurantakoodin, kun tilaus on lähetetty. Seurantakoodilla voi seurata tilauksen kulkua kuljetusyhtiön verkkosivuilla.

Vastaanottaminen

Asiakkaan tulee tarkistaa tilauksen kunto ja sisältö heti vastaanotettaessa. Mahdollisista puutteista tai vaurioista tulee ilmoittaa kuljetusyhtiölle ja verkkokaupalle mahdollisimman pian.

Palautusoikeus

Asiakkaan tyytyväisyys on meille ensisijaisen tärkeää, ja tarjoamme palautusoikeuden varmistaaksemme, että jokainen asiakas saa laadukkaan tuotteen. Seuraavassa on tarkemmat ohjeet ja ehdot palautuksille:

Tuotteen kunto:

Tuote tulee pitää uudenveroisessa käyttämättömässä kunnossa. Tuotepakkauksen avaus on sallittu vain tarkastelua varten. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön, koota tai asentaa ja se on avattava varoen.

Palautusaika:

Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa tuote 14 päivän kuluessa siitä päivästä, kun tuote on vastaanotettu.

Palautuskäsittely:

Ennen vaihdon tai palautuksen aloittamista, asiakkaan tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme info@renovomet.fi saadakseen ohjeet ja luvan. Palautuspyyntö tulee tehdä kirjallisesti ja sisältää tilausnumeron sekä tuotteen tiedot.

Palautuskustannukset:

Asiakas vastaa itse palautuksen kustannuksista, ellei palautuksen syynä ole virheellinen toimitus tai viallinen tuote. Palautuskustannukset riippuvat kuljetusyhtiöstä eikä Renovomet Oy vastaa hintatasosta.

Pakkaaminen:

Palautettava tuote tulee pakata huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavaan suojaavaan pakettiin. Tuotepakkaus tulee olla avattuna varoen, jotta tuotteen uudelleenmyyntikunto säilyy. Varmista, että paketissa on mukana kaikki alkuperäiset osat, tarvikkeet ja ohjeet.

Hyvitys:

Kun palautettu tuote on vastaanotettu, tarkastettu ja todettu olevan käyttämätön ja myyntikuntoinen, hyvitämme tuotteen hinnan asiakkaan alkuperäiselle maksutavalle. Mahdolliset palautuskustannukset eivät sisälly hyvitykseen.

Vaikka pyrimme tarjoamaan ensiluokkaisia tuotteita ja palvelua, ymmärrämme, että ajoittain voi syntyä tilanteita, joissa asiakas on tyytymätön tai syntyy erimielisyyksiä. Olemme sitoutuneet ratkaisemaan kaikki riitatilanteet avoimesti, oikeudenmukaisesti ja ammattimaisesti. Tässä on ohjeet siitä, miten toimimme riitatilanteissa:

Ota yhteyttä asiakaspalveluun:

Jos kohtaat ongelman tai olet tyytymätön johonkin, ensimmäinen askel on ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Voit tehdä tämän sähköpostitse info@renovomet.fi. Kerro meille selkeästi ongelmasi tai riidan syy. Pyrimme vastaamaan mahdollisimman nopeasti.

Neuvottelu ja selvitys:

Jos riita ei ratkea ensimmäisessä vaiheessa, olemme valmiita neuvottelemaan ja etsimään kompromisseja. Ymmärrämme, että jokainen tilanne on ainutlaatuinen, ja haluamme löytää ratkaisun, joka on oikeudenmukainen kaikille osapuolille.

Asiakkaan tyytyväisyys:

Tavoitteenamme on aina varmistaa, että olet tyytyväinen lopputulokseen. Pyrimme tarjoamaan vaihtoehtoja, kuten tuotteen vaihtamisen, palautuksen tai mahdollisen hyvityksen, jotta voimme palauttaa luottamuksen ja tyytyväisyyden.

Ulkoiset sovittelijat:

Jos emme pysty ratkaisemaan riitatilannetta asiakaspalvelun avulla, voimme harkita ulkopuolisen sovittelijan käyttöä eli kuluttajariitalautakuntaa. (www.kuluttajariita.fi). Asiamieskuluja ei korvata.

Takuu

Myyjä tarjoaa tuotteille ja komponenteille takuun, jonka kesto on enintään yksi vuosi. Takuuaika alkaa kulua siitä päivästä, kun tuote on luovutettu ostajalle.

Takuu on voimassa vain, jos tuotetta on käytetty huolellisesti ja ohjeiden mukaisesti sen alkuperäiseen käyttötarkoitukseen. Myyjä ei ole vastuussa virheistä, jotka johtuvat virheellisestä asennuksesta, asennusohjeiden noudattamatta jättämisestä, normaalista kulumisesta, virheellisestä käytöstä, huollon laiminlyönnistä tai ostajan vastuulle kuuluvista huoltotoimenpiteistä aiheutuneista vaurioista.

Lisäksi, jotta takuu olisi voimassa, ostajan tulee ilmoittaa havaitsemastaan viasta myyjälle heti vian havaittuaan ja lopettaa viallisen tuotteen käyttö. Takuu ei sido myyjää, mikäli joku muu kuin myyjä tai myyjän valtuuttama taho huoltaa, korjaa tai muuttaa tuotetta tai sen ominaisuuksia.

Takuu ei kata tuotteen vaurioita, jotka ovat aiheutuneet odottamattomista ja ennakoimattomista syistä tai tapahtumista, kuten ilkivallasta, onnettomuuksista, jäätymisestä, luonnonkatastrofeista tai eläinten toiminnasta.

en_USEnglish
#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=2668#!trpen#Seraphinite Accelerator#!trpst#/trp-gettext#!trpen##!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=2669#!trpen#Optimized by #!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=2668#!trpen#Seraphinite Accelerator#!trpst#/trp-gettext#!trpen##!trpst#/trp-gettext#!trpen#
#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=2670#!trpen#Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.#!trpst#/trp-gettext#!trpen#